Monday, December 15, 2008

Menyesal....

Baru-baru ni SPINS menganjurkan PUISI.Saya dah janji dengan abg Hazwan nak turun kt PDI.Tapi ada tugasan lain yang terpaksa saya ikut.

Rasa menyesal yang teramat bila fikir-fikir balik apa yang sahabat SPINS dapat.Walaupun dari segi aulawiyatnya saya kena ikut program institut,tapi saya rasa lebih bermanfaat ikut program PUISI.Mana lagi saya nak cari program camni ddan apa lah persepsi sahabat SPINS kat saya.

Lebih memilukan lagi,sepanjang saya mengiluti program institut,saya masih terpinga-pinga,apakah manfaat yang saya dapat?? Baik dari segi metarial mahupun rohaniah,i gets nothing. Bukan nak mengaibkan mana-mana pihak,tapi bagi yang terbaca,belajarlah fasal aula-alwiyat dan beristikharahlah moga allah bimbing kita untuk memilih mana yang baik dan mana yang kurang baik untuk kita.

3 comments:

  1. takpe. lain kali bole join lagi. takde masalah sume tu kan.

    ReplyDelete
  2. tak ape..enta baca di blog akk ye..hayati betul2 pasal post akk dalam SOLIDARITY n BROTHERHOOD..insyaAllah macam enta ada sekali dalam itu..salam perkenalan dari akak..",

    ReplyDelete