Monday, December 15, 2008

coretan pertama


Assalamualaikum wrh wbt.... sebagai pengenalan, saya syukri...kisah hidup ni memang panjang..ade time kite naik tinggi..tap ade time,kite jatuh...2 la tema hidup sy..hehe. lawak kan.

Saya tinggal di pinggiran bandar Seremban. Kira orang bandar jugak la ni. Tapi saya lebih suka kampung. Kampung saya kat Rembau dan Jelebu. Dulu masa kecik-kecik saya ni memang aktif dan suka mandi sungai.

Saya ni suka berkawan dan sekarang ni tengah mulakan satu bisnes dalam kewangan. Walaupun latar belakang saya adalah hafal Qur'an tapi impian saya untuk menjadi kaya. Macam Abdul Rahman bin Auf la gitu. Islamik la gitu kan.

Okla, sesiapa yang lawat blog ni dan sudi berkawan dengan saya, silalah baca coretan hidup saya dalam blog ni. Saya namakan ia 'the destiny of life'- Ingelis tuu...hehe.

No comments:

Post a Comment